ضدکمین

بزرگترین آرشیو مقالات وتحلیل عملیات روانی در فضای مجازی

ضدکمین

بزرگترین آرشیو مقالات وتحلیل عملیات روانی در فضای مجازی

بزرگترین آرشیو مقالات وتحلیل عملیات روانی در فضای مجازی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۸
شهریور

با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دفاتر تولید تعدادی از شبکه‌های ماهواره‌ای که در چهار استان کشور به طور مخفیانه و غیر قانونی در راستای ایجاد اختلافات مذهبی وتشدید تفرقه در جهان اسلام وتخریب وجهه تشیع فعالیت می‌کردند، شناسایی گردیده وبا حکم قضایی تعطیل وعوامل آنها بازداشت شدند. 

۲۸
شهریور

امیدواریم برخی آزاد شدن ایجاد حساب کاربری در یاهو را مرتبط با حسن نیت غرب طی مذاکرات هسته‌ای برای برداشته شدن تحریم‌ها ندانند و تعطیلی برخی جوانب فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی را در ازای به دست آوردن امکان ساخت حساب کاربری در یاهو و به ترک برداشتن ساختار تحریم‌ها ربط ندهند؛ که این‌ عمل یاهو، نه رفع تحریم ایران که رفع تحریم کردن از خودش و سازمان آژانس امنیت ملی آمریکا برای دسترسی به اطلاعات کلان کاربری و شخصی ایرانیان است.

۲۰
شهریور
گوردون سازنده این سریال و سریال ضدایرانی هوملند سعی می‌کند تا سه مولفه اصلی برای برانداختن رژیم‌­ها را معرفی کرده و آموزش دهد. 1- شکاف میان ارتش را بیابید و با همراه کردن مخالفان و کنار گذاشتن موافقان نظامیِ ارتش، کودتای نظامی کنید. 2- رسانه را فراموش نکنید؛ رسانه نقش بسزایی در همراه کردن موافقانتان دارد. 3- در مورد هزینه­ کودتا نگرانی نداشته باشید؛ آمریکا در براندازی رژیم، حمایتتان می­‌کند.
۲۰
شهریور

در این مطلب نظر متخصصان پوست، زنان و گوارش را در مورد مشکلات سلامتی که ساپورت پوشی با خود به همراه می آورد، می خوانیم. اگر شما هم طرفدار این نیمچه شلوارهای چسبان هستید، بد نیست در ادامه این مطلب با مشکلاتی که ممکن است گریبان تان را بگیرد، آشنا شوید