ضدکمین

بزرگترین آرشیو مقالات وتحلیل عملیات روانی در فضای مجازی

ضدکمین

بزرگترین آرشیو مقالات وتحلیل عملیات روانی در فضای مجازی

بزرگترین آرشیو مقالات وتحلیل عملیات روانی در فضای مجازی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۵
خرداد

خودروی بمبگذاری شده یکی از تروریستهای تکفیری بعثی هنگام خداحافظی او با دوستانش برای انجام عملیات تروریستی در عراق، منفجر شد.

۲۴
خرداد
معاون وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات در ۱۰ سال گذشته درگیر گروه های وابسته به طالبان و گروهک های مشابه از جمله داعش، بوده است. در یک ماه گذشته، ۳۰ تن از اعضای مرتبط با گروهک داعش، در ایران بازداشت شده اند.
۲۴
خرداد

به گزارش سرویس بین‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، سید عمار حکیم در بیانیه‌ای از مردم خواست با درک خطراتی که عراق را تهدید می‌کند، به دعوت مرجعیت دینی در این کشور پاسخ مثبت بدهند.

۲۴
خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس، منابع خبری از انفجاری در شهر «المیادین» در سوریه در نزدیک مرز عراق خبر دادند و اعلام کردند که بر اساس گزارش‌های اولیه 30 نفر کشته شده‌اند.

تلویزیون سوریه اعلام کرد که این انفجار در بازار شهر المیادین در «ریف» استان «دیر الزور» در شرق این کشور رخ داده است.

بنا بر این گزارش، این شهر نزدیک به مرز عراق است و تقریبا 70 کلیومتر با مرز عراق فاصله دارد.

تلویزیون سوریه همچنین در زیرنویس خبری خود اعلام کرد که انفجار در بازار سلاحی وابسته به افراد مسلح در شهر المیادین رخ داده است و حداقل 30 نفر در آن کشته و بیش از این تعداد نیز مجروح شده‌اند.

۲۴
خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از «السومریة نیوز»، «قاسم رحیم» رئیس شورای «المسیب» در استان «بابل» عراق از داوطلب شدن 7 هزار نفر برای مقابله با داعش در این استان خبر داد.

۲۴
خرداد

پایگاه اطلاع رسانی حج نوشت: آیت الله مرتضی قزوینی از علمای بزرگ کربلا روز گذشته و در پاسخ به حکم «آیت الله سیستانی» برای مقابله با گروه داعش و واجب کفایی خواندن آن، سلاح به دست گرفت.

۰۴
خرداد

داستان اصلی روبوکاپ ارتباط زیادی به ایران ندارد و اشغال تهران (فتح ایران) فقط برای نمایش توانایی‌های ربات‌های جنگی نمایش داده می‌شود. موضوع اصلی فیلم پیرامون برگرداندن رشد اقتصادی به نماد فروپاشی اقتصادی آمریکا یعنی شهر دیترویت است؛ آن هم به زور اسلحه.

 سینمای آمریکا از دیرباز تا کنون با مشی قهرمان‌پروری اقدام به تولید فیلم‌های خود کرده است. قهرمان‌هایی که تعداد زیادی از آنها از اسطوره‌های غرب (کتاب ایلیاد و ادیسه) الهام گرفته‌ شده‌اند و بسیاری دیگر از آن قهرمانان با همان نگاه اما در قالب شخصیت‌های متفاوت در اواخر قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یک خلق شده‌اند. بیش از یکصد شخصیت اعم از مرد و زن مانند سوپرمن، بت‌من، اسپایدرمن... که در قالب داستان و رمان‌،کمیک‌استریپ‌، انیمیشن، بازی‌های کامپیوتری، سریال و فیلم به تصویر کشیده شده‌اند تا به عنوان قهرمان به مردم آمریکا معرفی شوند. نمونه جدیدی از این شخصیت‌ها در فیلم پلیس آهنی به نمایش درآمده است.